Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekpondělí, 16. listopadu 2020, 15:00
BPS Mobil působí na trhu s mobilními telefony od roku 2000, tedy od doby, kdy byly telefony NOKIA na vrcholu. Od těch dob již uplynula spousta času, kluci z BPS Mobil tu však stále jsou a neustále rozšiřují své služby. V době koronaviru rozjeli bezkontaktní servis, kdy zákazník vyřeší vše z pohodlí domova. Nahlédněte s námi do zákulisí olomouckého autorizovaného servisu.
Od dob, kdy se BPS Mobil specializoval na servis a prodej telefonů NOKIA už uběhla pěkná řádka let. V BPS Mobilu ale neusnuli na vavřínech, sledovali trendy a neustále podle nich měnili své zaměření. V současné době je BPS Mobil autorizovaným servisem značek HUAWEI a HONOR. Navíc provádí opravy značek jako Samsung, Apple, Xiaomi, Cubot, Nokia a dalších výrobců.
Proč ale dovést svůj porouchaný telefon do BPS Mobil namísto místa, kde jste telefon koupili? „Důvodem je hlavně rychlost opravy,” říká na úvod naší schůzky Miroslav Roller, šéfvedoucí servisu. „Prodejce telefon ve většině případů stejně neopravuje, ale zasílá na servis. Je tak pravděpodobné, že se telefon stejně objeví na našem stole, akorát se zpožděním několika dní,” vysvětluje Roller. Jsou to jednoduché počty - pokud přinesete telefon přímo do takového servisu, ušetříte řádově dny až týdny, za které bude váš telefon opraven. „Telefon jsme schopni opravit i za pár hodin,” potvrzuje moje výpočty Miroslav Roller.
V současné době plné bezpečnostních opatření přišli v BPS Mobil s bezkontaktním servisem, kdy majitel poškozeného telefonu vyplní jednoduchý objednávkový formulář na webových stránkách nebo zavolá na speciální infolinku, což mu zabere několik málo minut. „Dle vyplněných údajů si můžeme připravit, případně objednat potřebné díly. Oprava tak bude provedena v nejkratším možném čase,“ říká Roller. Telefon si následně vyzvedne kurýr u zákazníka doma a odveze jej do servisu. Před odesláním zpět k majiteli je mobil také pečlivě desinfikován speciální UV lampou.
Při prohlídce servisu mě zaujal obrovský sklad s díly, přičemž některé jsou velké jako samotný telefon. „Tohle je celý jeden díl. Dnes se telefony skládají jen z několika částí. Kupříkladu, vezmeme příklad rozbitého displeje telefonu - v tomto případě se mění nejen displej, ale i zadní kryt. Při demontáži je totiž vysoká pravděpodobnost, že dojde k poškození zadního krytu” vysvětluje Roller.
Proto musí podle něj každý uživatel dopředu zvážit, zda-li je ještě záhodno telefon opravovat. „Když zákazník přinese porouchaný telefon, vždy nejprve odhadneme, kolik bude stát oprava a zda-li se oprava ekonomicky vyplatí. U starších typů telefonů se to děje nejčastěji, protože oprava stojí často více, než nový telefon,” říká.
I v tomo případě dokáží v BPS Mobil pomoci. Součástí servisu je i prodejna s bohatým výběrem nejen nových mobilů, ale také veškerého příslušenství včetně ochranných obalů a skel.
Ačkoliv zvládnou v BPS Mobil opravit až pět tisíc mobilů měsíčně, je v servisu během práce klid. Pracuje tady dvanáct servisních techniků, kteří jsou všichni perfektně vyškolení od samotných výrobců telefonů. Každý model telefonu znají do posledního šroubku. Pro laika je jen velmi těžké poznat, na čem vlastně kluci pracují a k čemu slouží přístroje rozeseté po celém prostoru. „Aby došlo k co nejmenšímu porušení přístroje při demontáži, používáme speciální pec, která lepení zadního krytu povolí. Po opravě telefon vkládáme to lisu, který pod určitým tlakem zadní kryt zase spojí s telefonem,” říká Roller a ukazuje na stroje.
Aby byl zákazník co nejméně omezen tím, že bude mít v servisu telefon, může se na opravě dopředu domluvit. Dokonce nemusí ani fyzicky nikam chodit, což se v dnešní době dokonce doporučuje. „Skrze náš online formulář se spojíte přímo s technikem, který nacení opravu a odhadne také dobu potřebnou na opravu. Poté stačí telefon donést k nám na prodejnu, nebo si objednat svoz kurýrem,” zamyslel se Roller. Vyplnění formuláře je nejen snadné, ale také rychlé. „Vyplnění trvá maximálně pár minut,” dodává Roller.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat.