pátek, 22. března 2019, 09:00
Do nového tendru na roční propagaci Prostějova na sportovních a kulturních akcích se přihlásila pouze agentura TK Plus, ve které má podíl sportovní manažer Miroslav Černošek. Firma podle hodnotící komise splnila požadavky pro realizaci této zakázky, jejíž odhadovaná hodnota bez DPH činí 1,9 milionu korun. Novinářům to řekl primátor Prostějova František Jura.
Prostějovská radnice se letos rozhodla jít opět cestou roční zakázky na zajištění propagace města. Předchozí smlouva s marketingovou agenturou TK Plus, která v letech 2014 až 2017 od Prostějova dostala 14 milionů korun, skončila v roce 2017. Loni v lednu pak v novém výběrovém řízení na roční propagaci Prostějova opět vyhrála společnost TK Plus. O zakázku zhruba za dva miliony korun tehdy měli zájem dva uchazeči.
Letošní tendr se týká období od 1. dubna do konce března příštího roku. „Jde o služby propagace a reklama statutárního města Prostějova při vybraných sportovních, kulturních a společenských akcích dodavatele (TK Plus), organizovaných v Prostějově, v olomouckém regionu i v České republice," uvedl Jura.
Prostějov bude propagován na sportovních turnajích, pohárech, mítincích, ale i při klubových soutěžích či na výstavách a kulturní festivalech. Společnost TK Plus se specializuje právě na pořádání sportovních a kulturních podniků. Mezi její hlavní aktivity patří tenisový turnaj UniCredit Czech Open a atletický mítink Zlatá tretra Ostrava. Pořádá i kulturní akce například v Olomouci a Prostějově.
Prostějov má být v následujících měsících propagován také na vyhlášení nejlepších sportovců Olomouckého kraje či na slavnostním večeru Cena Olomouckého kraje za přínos v oblasti kultury. Obě akce pro hejtmanství zajišťuje agentura TK Plus.
Firma TK Plus se už delší dobu kromě sportovních akcí zaměřuje také na samosprávy. Loni na jaře vyhrála výběrové řízení na tříletou propagaci Olomouce v České republice. Olomoucká radnice jí za tyto služby zaplatí šest milionů korun. V závěru roku 2018 pak společnost TK Plus vyhrála soutěž na čtyřletou propagaci Olomouckého kraje v ČR, jejíž odhadovaná hodnota je 16,5 milionu korun. Společnost TK plus Olomoucký kraj propagovala i v předchozích čtyřech letech.
Prostějovská radnice si od propagace a reklamy na sportovních a kulturních akcích slibuje zvýšení povědomí o městě a větší příliv turistů. Město od firmy TK Plus pravidelně dostává podrobné zprávy o návštěvnosti sportovních a kulturních událostí v České republice i zahraničí, na kterých je Prostějov propagován.
Společnost TK Plus v roce 2017 vykázala pokles tržeb o 17 procent na bezmála 87 milionů korun ze 104,7 milionu korun v roce 2016. Firma předloni zároveň prohloubila ztrátu z 952.000 korun v roce 2016 na tři miliony korun. Výsledky loňského hospodaření zatím nebyly zveřejněny.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat.