úterý, 20. června 2017, 12:07
Originální kampaň hejtmana Olomouckého kraje Ladislava Oklešťka s názvem Hejtuj hejtmana získala druhé místo v prestižní soutěži Česká cena za public relations. Porotci v letošním ročníku soutěže vyhlašované Asociací PR agentur přitom hodnotili rekordní počet 310 nominovaných projektů.
Projekt Hejtuj hejtmana uspěl v kategorii Politická komunikace, ocenění převzali tvůrci kampaně z rukou moderátora, novináře a zpěváka Ondřeje Hejmy. „Celostátní ocenění naší komunikace s veřejností mně udělalo upřímnou radost. Přeci jen jde o nestandardní pojetí kampaně a sami jsme netušili, jak lidé zareagují na agresivně červené plakáty s výzvou, ať mi posílají vzkazy, co se jim na mně nebo na krajském úřadě nelíbí. Ale úspěšný výsledek nás všechny nakonec příjemně překvapil,“ řekl hejtman Ladislav Okleštěk, a úspěchem nemyslel jen senzační umístění v PR soutěži.
Občané Olomouckého kraje hejtmanovu výzvu totiž přijali a začali využívat více, než kdokoliv očekával. „Vzkazy od občanů jsem doslova zavalen a každému z nich se poctivě věnuji. Oproti předpokladům nejsou kritické nebo vulgární, většina lidí se mi svěřuje se svými starostmi a mnozí dokonce navrhují řešení problémů, kterými se dřívější vedení kraje vůbec nezabývalo. Je to pro mou práci velká inspirace,“ dodal Okleštěk, který chtěl kampaní Hejtuj hejtmana upozornit, že s novým vedením krajského úřadu nastal čas, kdy je třeba říkat si věci na rovinu.
Hejtman v kampani vyzval, aby mu obyvatelé nebo i návštěvníci Olomouckého kraje posílali „hejty“, tedy vlastně vzkazy, co se jim na něm nebo na fungování kraje nelíbí. Lidé z regionu ji brzy vzali za svou a ještě dříve než pražská porota tím ocenili nový přístup olomouckého hejtmanství ke komunikaci s občany a řešení krajských problémů.
Spolutvůrcem kampaně Hejtuj hejtmana je společnost Forsberg agency, která se podílela také na produkci kampaně.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat.