Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekpondělí, 7. března 2016, 14:07
Naše malá hanácká metropole vypouští do světa čím dál více mladých talentů. Vizionáři z Olomouce testují možnosti internetového trhu a zkouší, jak nízko můžete srazit cenu hodinek, aniž by utrpěla jejich kvalita nebo design. Jestli se jim to daří, se můžete přesvědčit sami. V kampani na hithitu zbyl prostor dokonce ještě na slevu pro první zákazníky.
Nápad s hodinkami zastihl jeho autora ještě během studií. Jak je známo, studenti mají hluboko do kapsy, ale zatímco většina přizpůsobí svoji představu obsahu své peněženky, zakladatel značky Tomáš Grygar vycítil příležitost, a rozhodl se přizpůsobit obsah své peněženky svojí představě. Tak vznikly Sticklery.
Ve světě internetu a moderních technologií přeskočil nadbytečné mezičlánky a zaměřil se na co nejjednodušší kontakt se zákazníkem. “Všichni ti distributoři a obchodníci navíc nám akorát berou čas a peníze. To, že se tak děje přímo u věci, která čas ukazuje mi přijde lehce absurdní,” říká Tomáš Grygar. Zvolil jednoduchý klasický design, hodící se k situacím, které si vyžadují oblek, tak i k volnějším příležitostem. Všichni víme, že to, jak moc se podaří sladit detaily, má rozhodující vliv na celkový dojem. Proto první vlaštovka mladé české firmy vylétá hned v pěti barevných variantách. Pásek z italské kůže, tvrzené minerální sklo a strojek Japanese Quartz Movement řadí Sticklery mezi kvalitní ukazatele času. Voděodolnost je samozřejmostí. S Tomem jsme se setkali v uplynulém týdnu a krátce si o jeho hodinkách popovídali.
Jak tě napadlo udělat si vlastní značku hodinek?
Před pár lety jsem dostal k narozeninám nějaké peníze, abych si vybral hodinky. Dlouho jsem však nemohl narazit na ty, které by mi padly jak do oka, tak na zápěstí. Když jsem je konečně našel a objednal, tak mi prodejce napsal, že už nejsou dostupné a ani nebudou. Řekl jsem si tedy, že udělám svoje.
Jak to celé probíhalo?
Nejtěžší bylo najít cesty, jak hodinky vyrobit a dát dohromady ty správné komponenty. Design jsem si navrhoval sám podle toho, jak jsem to cítil. Samozřejmě jsem se inspiroval hlavně podle aktuálních módních trendů.
Jaká je tvá vize do budoucna?
Chceme se stát globální značkou. V dnešní době internetu máme neomezené možnosti, chceme zjistit, jak daleko se dá dostat. Česká republika si zaslouží být reprezentována dobrými brandy.
Co bude váš další krok?
V hlavě se nám teď rýsuje návrh dámských hodinek. Přes sociální sítě nás kontaktovalo několik žen, že by chtěly na ruce také svoje Sticklery.
Představujeme Vám naše oficiální video k předprodejní kampani na HitHit. Jak se Vám líbí? S obsazením jsme si dávali obzvlášť záležet, tak nás nezapomeňte sdílet. #Sticklery #watches #hodinky #HitHit https://www.hithit.com/cs/project/2154/sticklery-elegantni-hodinky-pro-moderni-gentlemany
Posted by Sticklery on Tuesday, February 23, 2016
Moderní gentleman sice už dnes nepotřebuje umět jezdit na koni a šermovat, jeho zápěstí je ale stále předmětem pozornosti. A jeho vizitkou. Do budoucna by se pod značkou Sticklery měly vyrábět i další módní doplňky, kdy k tomu dojde, ukážou právě hodinky, které můžete podpořit na hithitu.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat.